Η CYMAR Market Research Ltd. παρέχει τα ακόλουθα είδη πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας:
Ad Hoc έρευνες, οι οποίες σχεδιάζονται σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη:
- Συνεχόμενες έρευνες συμπεριφοράς καταναλωτών
- Έρευνες διείσδυσης
- Έρευνες συνηθειών και απόψεων
- Έρευνες Εταιρικής Εικόνας
- Έρευνες ελέγχου προϊόντων/ υπηρεσιών
- Έρευνες ικανοποίησης προσωπικού/ πελατών
- Έρευνες ποιότητας υπηρεσίας
- Έρευνες τμηματοποίησης πελάτων
Έρευνες επικοινωνιακών εκστρατειών:
- Έλεγχος επικοινωνίας πριν την κυκλοφορία
- Έλεγχος ανάκλησης επικοινωνίας επόμενης ημέρας
- Έλεγχος αποτελεσματικότητας επικοινωνίας
Κοινωνικές και Πολιτικές έρευνες:
- Έρευνες για κοινωνικό-οικονομικά θέματα
- Εικόνα και βαθμός αποδοχής
- Έρευνες πρόθεσης ψήφου
Έρευνες μυστικών επισκεπτών
Η μεθοδολογική προσέγγιση που χρησιμοποιείται βασίζεται στο είδος της έρευνας, τους στόχους του έργου και το χρονικό πλαίσιο ολοκλήρωσης της μελέτης.
Η επιλογή του δείγματος εξαρτάται επίσης πάνω στα ζητούμενα ενός έργου. H CYMAR έχει τα δικά της λογισμικά για δημιουργία δειγματοληπτικών πλαισίων για τυχαία επιλογή συμμετεχόντων σε ερευνητικά έργα.
Η διεξαγωγή συνεντεύξεων για ποσοτικά έργα διεξάγεται με τη χρήση CAPI (Computer Aided Personal interviewing), CAWI (Computer Aided Web Interviewing) και CATI (Computer Aided Telephone Interviewing).
Η χρήση των πιο πρόσφατων λογισμικών πακέτων επιτρέπει στη CYMAR να παρέχει στους πελάτες της μια εις βάθος διερεύνηση των αποτελεσμάτων. Πέραν πινάκων αποτελεσμάτων και τεστ σημαντικότητας, η Εταιρεία χρησιμοποιεί ένα αριθμό στατιστικών μεθόδων για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους Πελάτες της.